Uwaga!

Uwaga!!!
Jest to blog o tematyce yaoi, czyli miłość męsko-męskiej. Zarówno psychicznej, jak i fizycznej. Jeśli nie lubisz takiej tematyki, opuść tę stronę. A pozostałe osoby zapraszam do czytania.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Autorką nagłówka jest Kuroneko. Wielkie ARIGATO!!
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach piszcie na moje gg: 9274038. Od pewnego czasu nie działają mi konferencje, więc o nowych notkach będę Was informowała i moim opisie.

czwartek, 18 kwietnia 2013

Informacja.


Konbanwa!!
Moi kochani! W oczekiwaniu na następne notki, mam dla Was świeżego one-shota na:


Zapraszam Was serdecznie do czytania.

3 komentarze:

  1. Jesteś okrutna! Kazać tyle miesięcy czekać na nową notkę . Ale cieszę się, że jednak nie zapomniałaś o tej stronie. Mam nadzieję, że doczekam się nowej notki. Tak baaaardzo bym chciała się dowiedzieć co będzie dalej *-*
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejeczka,
    opowiadanie jest świetne, bardzo bardzo mi się podoba... szkoda, że już nie piszesz...ale może jednak kiedyś powrócisz tutaj...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń